tiistai 9. tammikuuta 2018

Prinsessaksi tahtoisi en

Mä en haluaisi olla Meghan Markle.
Aatelkaa, satutte rakastumaan punapäiseen englantilaispoikaan ja sen myötä luovutte paljosta.
Näyttelijäntyöstä, sometileistä ja sen myötä ehkä monesta kaverista lopulta, joudutte pukeutumaan tätimäisesti polvipituisiin vaatteisiin ja sit tää dealbraker, ei saa käyttää tummaa kynsilakkaa vaan joudut tyytymään vaaleisiin lakkoihin.
 Kohta Harry katsoo vaimoaan ja miettii et missä mun hottis tyttis on, kuka toi täti on.

Vaihdossa saat vankilaelämän kuninkaallisena. Ei saa tehfä mitään kivaa, mut joutuu käymään ikävystymässä tylsissä tilaisuuksissa ja hymyilemään kauniisti.

Mä oikeasti haluisin tietää mitä noi kuninkaallisiksi naidut naiset miettii. Että onko se wörttiä, kuten poikani sanovat.
 Entä jos ne osaa rakastaa enemmän kuin mä, et ne kestää kaiken, kunhan saa elää miehensä kanssa.

Kävikö selväksi, että mulla ei ole prinsessahaaveita?

5 kommenttia:

Tuija kirjoitti...

Aivan loistavasti kiteytetty 👍🏻😂

marikan polut kirjoitti...

eioo prinsessahaaveita mullakaan, se vaikuttaa aika kovalta elämältä.

Ja mieti niitä prinssimiehiä - vaikka Ruotsin Danielia!

Taru kirjoitti...

Mä niin jään innolla odottamaan mitä Meghan keksii, vaikuttaa aika täpäkältä tytöltä. :)

Rva Kepponen kirjoitti...

Mulle kävisi kyllä. Ihan nopsaan leikkaisin avajaisnauhoja ja hymyilisin mahdollisimman elegantisti. Tapaisi tosi paljon mielenkiintoisia ihmisiä ja pääsisi vaikka mihin paikkoihin. Joku muu hoitaisi kodin.

P kirjoitti...

Tuija, kiitos. Tää oli sydämen asia.

Marika, voi niin, muten dansku kestää ton. Tai kukaan mies.

Taru, ei se voi keksiänmitään ku kuningatar sitoo kädet. Ehkä se näyttää keskaria kunnkädet on taskussa. Sääli kyllä. Täpäkkä pimu on ansassa.

Rva kepponen. Mä nään kyllä, et sulle noi hommat sopis. Sä olet fiksu ja kiinnostava ja kiinnostunut erilaisista asioista. Mä joutuisin jollekin päivälliselle jonkun papparaisen viereen ja höpisin tyyliin "mitä sä mietit helmiäslakoista. Onko ne vähän tylsiä?"