tiistai 16. tammikuuta 2018

Instapohdintoja

Eikö missään saa olla rauhassa? Onko normaalia, että instassakin saa komeilta miehiltä Hei-viestejä?
Onneksi en niihin vastaa, koska en tarvitse enempää komeita miehiä.
Mä luulin et instassa katellaan kauniita kuvia hyvin epäseksuaalisessa mielessä.

Edelleenkin ongelma on se, etten ole visuaalinen ihminen. Ihan tarkoituksella kuvaan huonoja kuvia huonoilla rajauksilla ja annan ymmärtää olevani huoleton ja ihmisenä raakile.
Oikeastihan en osaa kuvata ja kadehdin kaikkia, jotka osaa.

Luulen että yhtäkään kaunista maisema tai asetelmakuvaa ei tulla näkemään.
Vain epätäydellistä inhimillisyyttä.
Blogihuivi sentään jo kuvattuna. Olen kuulevinani, kuinka kansa kohisee.

Salainen paheeni on seurata entisen ihastukseni elämää vaimonsa instan kautta. Se on jotensakin hauskaa.
Käsi pystyyn. Olenko ainoa?

@notsobadperson

8 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Mä niin seuraan sua, vaikka seuraan vain yhtä eksää ja hän seuraa mua.
:)

Tuula kirjoitti...

Instan kautta stalkkerointi on hauskaa (pitääkin heti mennä katsomaan löytyiskö parit eksät :D ).
Noita viestejä välillä tulee mullekin, varsinkin jos on itse erehtynyt tykkäämään jonkun miespuolisen (tiettyjä etnisiä ryhmiä edustavien) kuvista. Se on vähintään kummallista...

Rva Kepponen kirjoitti...

Ymmärrän kyllä, että exän seuraaminen instan kanssa on kiinnostavaa. Mulla on viimeisin ex vuodelta 94 tai 95. Moinen arkeologia ei kiinnosta yhtään ja epäilen, ettei heitä kuitenkaan löydy instasta.

En ole saanut yhtään flirttailevaa viestiä instassa. Pitäisköhän olla pettynyt? Sen sijaan mua jaksaa ilahduttaa niiden muutamien "tuntemattomien" tyyppien viestit, kuten epäsäännöllinen lumiraportti Himalajalta. Niiden perusteella olen joutunut toteamaan, että suomiflikka ei tiedä kunnon lumisateesta yhtään mitään ;)

marikan polut kirjoitti...

Mulle ei tule flirttiviestejä, mutta seuraajissa on kyllä niitä ämerikkalaisia upseereja ja muita vastavia golffareita.
En käsitä.

P kirjoitti...

Vain yhtä?!!🤣
Mut "stalkkaus" on jotensakin hauskaa.

P kirjoitti...

Ei. Ei saa tykätä miesten kuvista koska heti ne aktivoituu itserakkaasti 😁😁
Hehhe.

P kirjoitti...

Musta olis kiva saada tuntemattomien viestejä esim lumimäärästä. Se kuulostaa kiehtovalta.

On kyl ällistyttävää et sä oot ollu viimeks sinkku n tarhaikäisenä. Ei niitä viitsi stalkkaa sit yhtään. Niin muinaisia.

P kirjoitti...

Ämerikkäläiset upseetit sum muut. Mistä niitä sikiää?
Ootko kysyny MIKSI sä seuraat mua. Luuletko saavas musta vaimon?