lauantai 30. syyskuuta 2017

Mä tein sen!

Kyllä, mun puuska jatkui monta päivää. Mä sain siirrettyä miehen vaatteet vaatekaappiin. Mä kävin kaikki omat vaatteet läpi ja siivosin vaatehuoneen.  Setvin myös pari kassia tavaraa, jotka muutosta asti ollut vaatehuoneen lattialla. Eli 1,5 vuotta!
Poikien huoneen kaapissa oli iso kasa "kirppiskamaa", jotka vein suosiolla Fidaan.
Kaikesta raivauksesta johtuen vapautui kaksi telkkaria, jotka vein poikien toiseen kotiin. Nyt niillä on omat telkut kaikilla.
Mulla on myös talossa tyhjä kaappi ja vaatehuoneessa tyhjiä hyllyjä.
On tiedossa myös, minkä verran mulla on mitäkin vaatetta ja päätin olla ostamatta loppuvuonna mitään.
Silmiin osui jonkun tytsyn ostoslakkojuttu Lily.fissä ja se osui arkaa paikkaan. Kyllä, kun kaappiin ostaa halpisvaatteita tarjouksesta, niin käyttämättä ne jää. Tai ainakin vähälle käytölle. Ja hei, kuinka monta t-paitaa ihminen tarvitsee?  Pitkiä neuletakkejakin on lukuisia.
Nyt en tarvitse mitään!

Viikonlopun suosikit:

Uusi kaverini K-kaupan rouva tuli ex-tempore kylään ja iltaa istumaan. Tullessaan toi ihanan kukkakimpun, jota olin jo ihastellut päiväkausia, mutten raaskinut ostaa. Sopii täydellisesti mun maljakkoon/kannuun.

-Mies saunoi naapurin miehen puusaunassa taas vaihteeksi. Naapuri kertoi tuoreesta suhteestaan ja pyysi mieheltä apua. Hän kun ei oikein osaa puhua tunteista. Soitti tyttöystävälleen ja antoi puhelimen miehelle. Mies kertoi naapurin rakastavan naista.
Voi apua!
Mies myös kutsui tämän tuoreen parin meille syömään tänään.

Viikon paras ruoka. Vinkki tuli ystävältä.

Parsakaalia, sipulia, suippopaprikaa ja lehtikaalia pilkotaan.
Paistetaan oliiviöljyssä. Päälle murustetaan fetaa.

Näinkin olisi ollut hyvä, mutta teimme sen lisäksi riisiä, patonkia ja tsatsikia.  Vitsi kun oli hyvää!!!!

(Kaupassa oli lehtikaali tarjouksessa. Ostin euron pussin tietämättä mitä sillä tekisin. Kun kaikki aina siitä kohkaa, niin taivuin testaamaan minäkin.

1 kommentti:

Taru kirjoitti...

Sä oot kyllä energinen ja aikaansaava - ihailuni !!