torstai 29. kesäkuuta 2017

Kapselivaatekaappi

Tää olis jo sellainen säästövinkki, ettei paremmasta väliä. Mutta jessus, kuin tylsä.



Kuvitelkaa perusnaiselle vaatekaappi, jossa olisi 3-8 yläosaa. 3! 8!
Se et mulla on aikoja, kun pyöritän ehkä just tuota määrää pyykistä päälle, ei liity tähän mitenkään.
Mut noi alaosat, ei mul niitä monia ole
 Tällä hetkellä käytän kaksia farkkuja ( yksiä) ja puolhametta ja kahta mekkoa. Yleensä päällä kyl farkut ja joku paita.

(Kun frendi välillä kysyy mitä laittais päälle esim. Treffeille, usein vastaan et laita vaik farkut ja joku paita)

Nyt oon kaappini sillai siivonnut, et vähän on vaatteet vaihtunut, joita käytän. Ja nyt kun on kuuma, käytän tätä puol hametta ja kriiseilen pölkkyjalkoja joka ihmiselle. Jotka pitää mua pölkkynä. Kun valitan.

Oon muuten kolme kertaa käynyt salilla tällä viikolla. Voin kertoo et ulkonäkö tai kunto ei ole muuttuneet.
Vaihteeksi opettelen säännöllisistä syömistä. Eilen ei onnistunut.
Söin aamulla leipää, päivällä pienen pullan. Klo 17 olin kuolla nälkään.
Keksin uuden herkun. Lidlin tsatsiki nachojen kanssa. Tortillaletut tsatsikin, kasvisten ja fetan kanssa.
Olin vuorokauden kasvissyöjä. Näköjään oon tänäänkin, kun en oo juuri mitään syönyt, ainakaan lihaa.
Veikkaan salaatti ja tsatsikipäivällistä.

Nyt istun terassilla auringonpaisteessa. Luen pokkaria, jonka ostin lomaa varten. Se " Kiltti tyttö" dekkari on älyttömän koukuttava.
Onneksi ostin kirjailijalta toisenkin kirjan

(Mua tylsistyttää. Ootan huomenna alkavaa lomaa niin paljon.)


Ei kommentteja: