maanantai 19. kesäkuuta 2017

Epäpuutarhurin tunnustukset

Mä olen puutarhurien lapsenlapsi, mutta ei uskoisi. Mä en osaa tai jaksa pihajuttui yhtään. Haaveissani kyllä.

Viikonloppuna katselin hämmentyneenä omaa pihaani. Tämä on ystäväni tekemä piha ajalta kun asui tässä. Ja mikä runsaus täällä onkaan.
Se mitä ihmettelin oli se, et oliko nää kukat täällä viime kesänäkin. Ei mitään muistikuvaa. Olenko ollut niin eron ja uuden suhteen pauloissa, etten ole nähnyt eteeni?






Luulis kyllä, että olisin huomioinut kukkivan Rhododendron in...

Hauska posliinikanakin löytyi pusikosta, kun vähän revin rikkaruohoja.
Mun oma yritelmä on ruukussa kasvavat yrtit. Saisko vinkkejä mihin laitan rehottava korianterin lehtiä? Timjami ja rosmariini vinkitkin huomioidaan. 

1 kommentti:

Tuula kirjoitti...

Oi, ihanuutta että on oma piha. Mä välillä kaipaan sitä, vaikken kylläkään sitä työmaata. Mutta sellainen pikkuruinen olisi kiva. Jossa voisi tehdä ihan vähän vaan ja lopun aikaa lipittää viiniä :D