lauantai 25. helmikuuta 2017

Parisuhdehaaste (Itse haastoin itseni)

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Hyvänen aika, lähes 9 kuukautta jo. No 8,5 kk sitten.

  
Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
Tunnettiin ehkä 9 päivää. Tai tavallaan se seurustelu alkoi heti kun tavattiin. Mutta ehkä sen 9 päivän jälkeen tiesin että tässä ollaan. Sähköisillä aalloilla eli netissä kirjoteltu ennen sitä ekaa tapaamista  pari viikkoa.
  
Kuka pyysi ketä ulos? 
Mies pyysi. Alunalkujaan ehdotti viinilasia tai kahvikuppia tai jotain muuta turhaa. Jossain ihmisten ilmoilla. Loppujen lopuksi päädyin hänen luokseen juomaan kahvia pahvimukista. Edelleenkin tää on meidän koomisin muisto, Miehellä on kauhiasti muumimukeja. Itse joi kahvin muumimukista. Mä sain pahvimukin. 

Kuinka vanhoja olette? 
ARGH: Liian paljon. Minä 46v ja mies 48v. Henkiset iät ei ihan niin korkeat. Ainakaan mulla.
  
Kumman sisaruksia näette/näitte enemmän?
Mun. Asuvat lähempänä. JA olemme läheisempiä muutenkin.
  
Onko teillä yhteisiä lapsia?
Se tästä vielä puuttuis. Molemmilla 3 lasta. Vain mun lapset kotona. Miehen lapset vahvasti kuvioissa vähintäänkin puheen tasolla. Ihania ovat.  
  
Entä lemmikkejä?
Mun koira on meillä. Miehellä ollut kauhisti koiria, mutta onneksi oli avioerossa jättänyt Tanskandogit! toiselle osapuolelle omakotitaloon. 
  
Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
Varmaan mun omituinen epävarmuus ja hekkähipiäisyys. Kesti kauan, etä uskoin miehen kestävän mun perheen ja työn ja kaiken. 

  
Kävittekö samaa koulua?
Juu ei. Hyvä niin. 
  
Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Ei kyllä sitäkään. 

Kumpi on älykkäämpi?
Mies. Ehdottomasti. Toki mussakin on omat vahvuuteni.  Osaan olla älykkään kiva :D

Kumpi on herkempi?
MINA!
  
Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
Ei olla kauhasti ulkoiltu syömismielessä, eli lempipaikkaakaan ei vielä ole. 
   
Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Hmmm. Matkustettu. Ei minnekään.Vielä.

Kummalla on hullummat eksät?
Miehellä tietty. Eikä nyt ees niin hulluja,

Kummalla on pahempi temperamentti?
Mulla. Osaan räiskyä mutten riidellä. 

Kumpi laittaa ruoan?
Minä pääosin. Jotakuinkin siihen se TAAS on mennyt. Mun lauma, mun ruoka. Yleensä mies ei ole ruoka-aikaan ees kotona vielä. Toki hänkin tekee ja hyvin tekeekin Juuri puhuttiin, että vois näitä juttuja välillä vähän jakaa. 
   
Kumpi on sosiaalisempi?
Minä nyt ainakin. Mutta kyllä tuo toinenkin on kauhian sosiaalinen. Vastaan silti että minä.
  
Kumpi on siisteysintoilija?
Mies. Huomattavasti siistimpi kuin minä. 
  
Kumpi on itsepäisempi?
Vaikea sanoa. Jompikumpi.
   
Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Mun ääni vie suuren osan sängystä. Kuorsaan sängyn täydeltä. Nukun ian reunassa, aina nukkunut. Ei se mieskään leveile. 

Kumpi herää aikaisemmin?
Todellakin minä. Tänäänkin ollut monta tuntia hereille ennen miestä. 
    

Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Siellä miehen kotona. 
   
Kummalla on suurempi perhe?
Mulla. Mulla on sisko ja veli. JA bioisä ja sen kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. 
Miehellä on vain sisko. ja vanhemmat tietty.

Saatko usein kukkia?
En. Itseltäni kyllä. Saan paljon rakkautta. Ja suklaata. Ja saunasiiderin.





3 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Olen kirjoittanut tämän ennenkin, mutta minusta on hienoa, että vielä 40+ voi tuolla lailla "salamarakastua"!

marikan polut kirjoitti...

:) hauskat vastaukset ja ilmeisen symppis mies!

P kirjoitti...

Rva Kepponen, asiaa tovin harkittuani olen sitä mieltä, että hienompaa on haluta olla saman kummpanin kanssa yli 20 vuotta. Ja olla onnellinen.
Mutta kyllä salamarakastuminenkin on ihanaa.

Marika, kiitos. Olis ollut hauskempia vastauksia kyllä jos olisi hauskempia kysymyksiä.