tiistai 20. joulukuuta 2016

Merkurius perääntyy

Kyllä, astrologinen avaus on tuo otsikko. Mä en ole astrologiahihhuli, mutta hyvinkin viisaalta taholta, peräti kahdelta, olen nyt kuullut tuosta uhkaavasta Merkurius perääntyy-jaksosta. Googlaamalla löysin lisäinfoa.

Tänään marisin ystävälleni hyvin hyvin raskasta jaksoa elämässä (työtä), joka sai minut viime yönä valvomaan ja illalla ennen nukahtamista kyseenalaistamaan KAIKEN. Järjestyksessä:
1. Mä lopetan nämä työt
2. Mä en osta tätä asuntoa
3. Mä ostan kolmion
4. Mulla ei ole varaa elättää poikia, jotan annan ne eksälle.

Hirmu aurinkoisia ajatuksia.

NO, tämä viisas ystäväni tokaisi, että Merkurius se vaan perääntyy. Älä tee mitään päätöksiä. Keskityt vaan olemiseen ja hyviin juttuihin.
Viisas neuvo. Sukua sille ohjeelle, jonka sain siltä yhdeltä elämäntaidonvalmentajalta tai miltälie, jonka tapasin vain kerran.
" Ajatuksia tulee ja menee,hengittele, älä tee mitään." Ja tärkeimpänä "päätöksiä ei pidä tehdä huonoissa fiiiksissä, vaan silloin kun on seesteinen vaihe". Oletan että isoja päätöksiäei pidä tehdä myöskään ylihyvissä fiiliksissä jos totta puhutaan.

Oletettavasti mä en lopeta näitä töitä. Juuri nyt on rankkaa, mutta vuosien aikana en ole ennen ollut näin raskaassa tilanteessa, joten voisi kuvitella. ettei tämä ole pysyvää.

Kyllä mä tän asunnon varmaan ostan, koska jossain on asuttava ja tässä neliöt kohdillaan.

En osta kolmiota ennen kuin pojat lähtee kotoa.

Ehkä mä jotenkin saan pojat elätettyä, mutta ennen sitä mä sadannen kerran sanon itselleni: OPETTELE taloudelliseksi. Jos yrittäisi elää niin, kuin tulot olisi rutkasti pienemmät.

Taloudellisesti leivon juuri pullaa. Siinä saa halvalla hyvän mielen ja hyvä pulla, parempi mieli. Ja jos on rankkaa, kannattaa toimia kuten normaalistikin, eli vaikka leipoa sitä pullaa.
Tuhlailen tuota pullasanaa :D

Iloa muiden viikkoon.



2 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

No nyt munkin oli pakko lukea Merkuriuksen perääntymisestä, vaikken minäkään ole astrologiuskovainen. Joka tapauksessa kuulostaa siltä, ettei mun kannattaisi töissä tehdä niitä asioita, joita juuri olin aikonut tehdä. Menee varmaan kuitenkin pieleen :D

Viisas ajatus tuo, ettei pahojen ajatusten keskellä kannata tehdä päätöksiä. Eikä tosiaan liioin yläilmoissa leijuessaan :) Puss!

Taru kirjoitti...

Viisas sinä; "päätöksiä ei pidä tehdä huonoissa fiiiksissä, vaan silloin kun on seesteinen vaihe".

Mä yritän muistaa ton ensi kerralla kun ison päätöksen kynnyksellä.

Peukut ja poks ääniä sun asunto yms. suunnitelmille. Sinä vahva upea nainen! Puss!