tiistai 27. joulukuuta 2016

Ei niin hyvää

Näin Facessa ärsyttävän blogikirjoutuksen. Nainen nyyhkii ah ja voi, kun oli jouluna erossa lapsistaan. Laski päiviä kun näkevät taas.
Nyyhkijällä on uusi mies, joka sekin jouluaattona puhui lapsensa kanssa puhelimessa kyynel silmässä.

Mä taidan olla maailman paskin äiti, mutta ei mun joulu ollut huono ilman lapsia.
Eilen pojat tuli mun luokse. Olin etukäteen miettinyt että juhlitaan jotenkin. No ei juhlittu.

Ei oo joulu eikä juhlamieli. Lähinnä ootan ensi viikkoa.

Fiiliksen veti huippuun kuopus, joka veti megakilarit kun kaveri ei pääse meille yökylään. Haloo. Ei tää seitsemän henkilöäkään tänne mahdu. Kivasti.
 Lopputulos oli mun itkupotkuraivarit, jossa julistin et heidän olis paras asua isällä, kun mulla ei oo mitään tarjottavaa.
Siinä kohtaa junnu sit lohdutteli mua.

Joo. Näin kivoja kohtauksia mä osaan järjestää.
En oo fiksu enkä aikuinen.

Juuri nyt inhoan elämää ja itseäni.

3 kommenttia:

Marja kirjoitti...

Tsemppiä! Toi on normielämää teinien kanssa!

Puolis kirjoitti...

Mä pelkään että seuraavan kerran kun 14-v valittaa mun siisteystasosta niin flippaan ja mainitsen että harmi vaan kun mulla ei oo varaa siivoojaan niin kuin isällänne. Mä toivon että en flippaa ja tuota suustani päästä. Vituttaa se niitten siivooja kyllä, olen niin huono ihminen. Vituttaa myös se, että lapset on mun luona nyt jouluna ja tuosta 14-v:stä on päivittäin näköhavaintoja ehkä yhteensä 15 minuuttia. Muu aika menee kököttäessä omassa huoneessaan. Onneksi 16-v on suosiollisempi mulle ja tehdään yhdessä juttuja.

Tsemppiä meille!

Rva Kepponen kirjoitti...

Sellaista sattuu, se on vaan elämää.

Minä tappelin lapseni kanssa jouluaattona, kun kiittämätön ipana kehtasi valittaa urakalla siitä, että joululahjat olivat muuten hyvät, mutta kuopus sai täsmälleen samat ja sekös se vasta oli hanurista. Minä olisin ottanut lahjat saman tien takavarikkoon, mutta mies ehti väliin sovittelemaan ;)