keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

Sitoutumisesta itseen

Tänään oli se viimeinen Fustra ja kehonkoostumusmittaus.
 Tulos oli painajainen!!!!  Painoa oli lähtenyt maltilliset 2,5 kiloa, mutta mittarin mukaan suurin osa lihaksista. Sen myötä rasvaprosentti noussut promillen.
 Sannia siteeratakseni, mitä vittua?

Silmät ymmyrkäisenä tuijotettiin tuloksia. Treeneihin lähdin pahalla tuulella ja ei tuuli paljoa parantunut missään kohtaa. Aina kun pt sanoi et tehdäänpäs nyt tämä, niin totesin et tuskin mun ruho  mihinkään pystyy.

Treenin päätteeksi pt kysyi et kuis sitten jatko. Nauroin, et otanko seuraavat kymmenen tuntia  ja maksan 840 e siitä, et rasvaprosentti taas nousee.
Silmää räpäyttämättä allekirjoitin sopimuksen. Pidän viikon tauon ja sitten alkaa seuraavat viisi viikkoa!

Mä rakastan tota lajia, tykkään peeteestäni. voimat kasvanut tosi paljon ja olo hyvä. Jatkan valitsemallani tiellä.
En mä tohon mittariin suostu uskomaan.

Mut en mä kyllä kutistunutkaan ole. Joku mussa nyt on vialla, kun jotenkin kroppa pitää joka sentistään kiinni.
Mutta en mä siitä jaksa oikeasti välittää.
Mun itsetunto ei nyt ole kiinni siitä. Eikä mun kelpaamiseni. Itselle tai muillekaan.
On aika kivaa, suhtautua itseensä näinkin positiivisesti.

ZEN!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Seuraako pt sun syömisiä?
Mulla fustraan kuului säännöllisesti ruokapäiväkirjan pitäminen ja analysoiminen. Itselläni tuli mieleen, et kai syöt tarpeeksi eli joka aterialla (myös välipaloilla) proteiinia?

Ja itse olen sitä mieltä, että fustraan kannattaa ehdottomasti sijoittaa! Joten you go girl! Olen varma, ettet tule katumaan! :)

P kirjoitti...

Anonyymi, nyt alan pitää ruokapäiväkirjaa. Olin jo alussa saanut ohjett joita jotakuinkin noudatin. Saatan syödä liian vähän useimmiten. Hiilareita iian vähän ainakin.
NO, mä syön kuten olen syönyt pari vuotta, eli pääsääntöisen terveellisesti ja nautin liikunnasta.
Enkä usko katuvani!

Tuula kirjoitti...

No kehomittarit hiiteen ja oma fiilis ykköseksi - sehän se on pääasia :) Sitäpaitsi mittarit voi hieman näyttää miten sattuu (mittarista ja mittaajasta riippuen) ja päivät on erilaisia kropallakin.

Huipulta kuulostaa toi fustra :)