keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Hottikset keittiössä

Minä se jaksan olla urheilu-optimisti. Tänä aamuna laitoin juokstrikoot jalkaan heti aamusta. Ihan hurjan paljon todennäköisempää liikuttaa pebaansa  trikoissa, kuin farkuissa,
Vaikka ei se vaatteista aina ole kiinni. Eilen katselin telkkaria kylpytakissa ja samalla kyyykkäilin ja punnersin.

Huomaatteko, yritän nousta flegmaattisuudesta?

Eilen olin kampaajalla aamulla. Mun kampaajan kanssa juteltiin tietysti Hottiksista. Tietysti eniten puhuttiin Bile-Danista, jolle  peräänkuuluttaisin kyllä hieman nöyryyyttä, btw.
Mutta hieman kykenin ymmärtämään pojan ajatusmaailmaa. Itsevarmuus on paras avu. Hekottelin kampaajalle, että teoriassa  mäkin kyllä saisin "kenet" vaan, jos haluaisin, jos  vaan päättäisin.
Vedet silmissä pärskittiin, kun kuviteltiin kakkoskautta, jossa olisi 45v minä jakelemassa  viisauksia aiheesta. Bile-Pinkki 45v.
Perheelle kerroin asiasta illalla ja ne kuulemma pesis kätensä musta, jos Hottikseksi ryhtyisin. Outoja, rajoittavat vanhan äidin elämää.

Kinttupolku -Marika  lämpeni tälle aiheelle, koska haluaa ehdotttomasti mukaan. Vai oliko se niin, ettei todellakaan haluaisi. :D

Mä haaveilen että nostetaan naftaliinista ohjelmaformaattimme "Yök en syö", jonka uusin nimi on joku "kuka tätä paskaa söisi".
Voisiko yhdistää tän koko perheen ruokaohjelman ja Keski-ikäiset Hottikset. Elävästi muistan, miten aikanaan  idea oli, että Elisa  istuskelee babydoll päällään pöydällä ja kaikki miehet kuolaa ruutujen ääressä.
Mun piti puhua ja selostaa eli juontaa ja Marikan piti hoitaa työosuus.
Edelleen pidän kiinni näistä rooleista. Nyt Marikan rooli vain kasvaa ja hän pilkkomisen lomassa selostaa kuinka  "naama on kuosissa ja kaikissa  vaatteissa näytän hyvältä".
Minäkään en tyydy enää vain selostajan rooliin, vaan haluan kaivaa artisokkia purkista ja imeskellä öljyisiä sormiani  eroottisesti.

Koska emme ole vain pinnallisia hömppiä, niin pilkkomisen lomassa tietysti keskustellaan kirjallisuudesta. Lähes kaikki teistä mukanaolijoista on kirjafriikkejä...
Ketkä tulee mukaan ja mikä on teidän vahvuus! Ilmoittautumisia vastaanotetaan!

12 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Ex-kirjastontätinä ilmoittaudun mukaan ja voin ottaa hoitaakseni jonkin kirjallisen osuuden. Voisin vaikka pöydän alla (en tiedä miten sinne olisin päätynyt? ehkä siksi, että melkomoinen osa kirjastoihmisistä ei sylje pulloon?) lukea jotain opusta eroottisesi henkäillen. Vaihtoehtona olisi osuus, jossa ankarasti heristelen sormea ja uhkaan antaa piiskaa niille, joiden kirjat ovat myöhässä.

Etkö Pinkki voisi myös niissä juoksutrikoissa vetää sensuellin venyttelyosuuden?

marikan polut kirjoitti...

:D
*kahvit pitkin näppistä*

olen sanaton. Kerrankin.

P kirjoitti...

Mä Tuula tiesin et oot mukana. Ei epäilystäkään.
Sä kyllä saat vetää sen venyttelyosuden. Sä näytät trikoissa hyvältä, siellä pöyydään allakin, mä en.

Voisko toi olla ruoka/deittiohjelma? Ja liikunta?

Marika, are you in or are you out :D

marikan polut kirjoitti...

IN!
IN!!
IN!!!

vaik oonkin ihan nottis.

Kati kirjoitti...

Marikan blogin kautta löysin tänne ja siis ihanloistavaidea! Saako tulla mukaan? Täytän kriteerit; teen yleensä syömäkelvottomaksi julistettua ruokaa, mutta teen silti, olen seurannut Nigellan kokkiohjelmaa kauan ja osaan varmasti katsoa merkitsevästi pilkkoessani saksilla kevätsipulia ja minulla on runsaasti keittokirjoja (ja muita kurjoja), joten kirjallisuuskeskustelutkin irtoavat. Ainoa ongelma saattaa olla, että olen muita osanottajia päätä pidempi, mutta kuka mun päästäni lopulta olisikaan erityisen kiinnostunut. Mä voin olla se hottis, joka näkyy vain kaulasta alaspäin.

P kirjoitti...

Kati, tervetuloa. KOskaan ei ole tarpeeksi monta hurmaavaa ja fiksua hottista yhdessä ohjelmassa.
Mä niin halua nähdä merkitseviä sipulinpilkkomiskatseita. TV POMOT, koekuvatkaa KAti ja meidät!

Naurattaa ajatus pitkästä hottiksesta, jonka pää ei näy :)

Kati kirjoitti...

Jeee! Tää on siis niin melkein jo kuvattu formaatti.

Rva Kepponen kirjoitti...

Mä oon aina luullut, että mun elämä on liian lyhyt tosi-tv:lle, mutta katsoisin :D :D

marikan polut kirjoitti...

rvaK: äänestän sut vastaamaan show:n askarteluosiosta.

Taru kirjoitti...

I'm in. Mä haluan pyöritellä pullia (ja silmiä) baby dolla mekossa (ja d kupin push upeissa) ja lipoa samalla kieltä....ja sitten vatkata samalla toisella kädellä kermaa.

Ööö...Meneekö yli? No ei.

Helmi Nainen kirjoitti...

Hei, tarvitaan sinne yksi hössöttäjäkin, joka itkee joka välissä, ilosta ja surusta. Pääseekö noilla kriteereillä mukaan? Mä voin vaikka tirauttaa jokaisen kohdalla ihan vaan siks, että te ootte niin ihania!

P kirjoitti...

Rouva K, ohjelma ei ole mitään ilman sinua

Elisa, vatkaa ja livo, mutta älä pyörittele silmiäsi.

Helmi nainen, kyllä itkijöitä tarvitaan mukaan. Itsekin olen sellainen, mutta koska joudun vakavana juontamaan, sinä voit sopivissa väleissä itkeä :D