keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Uusi tv-formaatti (oikeudet pidätetty)

Olin suhtautunut hieman nuivasti Ensitreffit alttarilla ohjelmaan (lähes kaikki reality aiheuttaa mulle myötähäpeää), mutta kun jopa oma äiti sitä kehui, niin pakko se oli äsken netistä katsoa molemmat tulleet jaksot.
Muutama kyynel piti vuodattaa ja suuren osan aikaa hymyilytti. Ainoa myötähäpeä liittyi yhden morsmaikun kauhukulmakarvoihin.
Mutta joo, pakko se on uskoa, että noinkin voi kumppanin tavata. Kiinnostuneena seuraan käykö niin.

Mun suurin suosikki kyllä on se ohjelman terapeutti, Maart Kallio. Niin sympaattinen ja fiksu ja kaunis. Ihanne.

En muista leijuinko täällä kun su-ma yönä nukuin 12 tuntia. Maanantaina oin pirteä, terve ja vaivaton. Mutta niin helposti kuin sen olon sain, sen myös menetin.Viime yönä pikkutirppana valvotti mua ainakin kaksi tuntia. Lopputulos karsea hedari ja vastenmielisyys maailmaa kohtaan.
 Ellei tänään tulisi telkasta vanha suosikkini High fidelity, menisin nukkumaan ysiltä.

jk. mun tekisi mieleni ilmoittaa kaunis ja säkenöiva ystäväni tohon treffiohjelmaan, jos siitä tehtäis uusi kausi. (Mut eihän se silloin enää ole sinkku)

jk. Voisko tehdä ohjelman jossa pariskunnat "pakotetaan eroamaan  ja sit viiden viikon yksilö- ja pariterapian jälkeen terapeutit päättää, saako pari palata enäää yhteen.
Ohjelman nimi vois olla vaikka "Jahkailijat, ollako vai eikö olla"





5 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Täytyy vissiin katsoa tuota ohjelmaa.

Vastustan formaattiasi jyrkästi :) Tukiverkottomissa lapsiperheissä voisi tulla turhanpäiväisiä eroja. Jos lapset olisivat vuoroviikkosysteemillä vanhemmilla, niin siinä voisi muutama vanhempi todetä, että tuolla tavalla saa omaa aikaa.

Taru kirjoitti...

Etkö lukenut arvioitani ko ohjelmasta? Se ON symppis sarja, vaikka onkin tosi tv:tä, yllättävää joo....

Ja toi vika ohjelma idis on loistava; "Jahkailijat, ollako vai eikö olla"
! Mä voisin tulla siihen mukaan keittiöpsykologiksi tai stylistiksi tms...

Tuula kirjoitti...

Oi, mä ehdottomasti kannatan tota jälkimmäistä ohjelmaformaattia. Voisin jopa osallistua sellaiseen. Tosin se 5 viikkoa erossa ei riitä, jos on tulehtunutta, silloin tarvitaan ehkä 5 kk ja riittävän monta keskustelua (ja kumottua viinipulloa) ystävien kanssa. Terapeuttikin tietty käy, mutta sen kanssa ei vois kitata viiniä... ;)

marikan polut kirjoitti...

Mä kannatan Jahkailijoita! Vois olla myös "Jahkailijat - mitä minusta tulee isona" ja "Jahkailijat - mitä harrastaisin" sekä tietysti "Jahkailijat - siivotako vaiko eikö".

Mä niin menisin tohon Mitä minusta tulee isona -showhun!

P kirjoitti...

Kepponen, katso ihmeessä. Saatat sinäkin yllättyä.
Joo mun formaatti saattaa olla kyseenalainen. Ehkei sinne lapsiperheitä päästettäis ollenkaan. :D

Elisa, luin sun arvion, mutta EN USKONUT. Kamalaa :)
Sua tarvitaan siihen tulevaan ohjelmaan ehdottomasti sekä keittiäpsykoksi et stylistiksi. Kunhan kaikki ei ole raitapaidoissa :D

Tuula, mmäkin voisin osallistua siihen ohjelmaan. Mä ajatttelin siihen sellaisia ihmisiä, joilla ei ole isoja ongelmia, vain epämääräinen tyytymättömyys et tätätö se on? Niille toi vois olla herättävä.

Marika, pistit paremmaksi. Toi mikä minusta tuulee isona on hyvä iidis, huikea. Munkin paikka olisi siellä.