keskiviikko 27. elokuuta 2014

Kysyn vaan

Siis todellako ihmisen pitää tästä lähin joka aamu herätä seiskalta (tai jonain vielä katalampana aikana) vaikka ei yhtään huvittaisi? (Mä kysyn sen sentään aika nätisti. Murkkuikäiset ei ihan yhtä kohteliaasti)

Miksi olen laittanut ruokalistasuunnitelmaani niinkin kummia ruokia, kuin uuniperunat tai munakkaan? Mä en ole elämässäni ikinä tehnyt uuniperunoita, mistä mä ne nyt keksin?
Munakas on monienkin meidän suosikkisyömistä, mutta että munakasta kuudelle hengelle? Really?
Ihan varppina sitä ainakaan mies ei laskisi päivälliseksi.

Onko ylipäätään pakko tehdä ruokaa? Saisinko vain leipoa pullaa? (Nytkin leivon)

Saisinko vain kävellä koiran ja ystävän kanssa metsässä aamukuulaassa ilmassa?

Kumma tää flunssa mulla. Jaksan kävellä hyvin, tekee hyvääkin, muun ajan olen väsynyt. Siis sellainen superhyperväsynyt. Etenkin puhuminen on rankkaa. Puhelimassa vaan haukottelen. Outo tauti.
Täytyy siis mennä taas koiran kanssa kävelylle ja olla pirteä edes sen verran.

Siihen aamuheräämiskyselyyn vielä täsmennys. Sen lisäksi että pitää herätä liian aikaisin, niin onko pakko joka aamu kuunnella ne samat jäpinät väsymyksestä, koulun typeryydestä, "ainakaan en syö aamiaista", miksi koulu pilaa mun elämän, onko pakko mitään.

Skriik!

1 kommentti:

s kirjoitti...

Munakas menee meillä päivällisenä niin, että täytän sen vihannespaloilla (paprikaa, tomaattia, purjoa/sipulia, basilikaa) ja usein sitten paistaessa muussaan koko jutun, koska eihän se kokonaisena käänny. Oheen salaatti tai kokonaisia maisseja.

Kouluahdistus: tyttöjen koulu alkaa täällä joka aamu 8.15 ja loppuu kahden jälkeen, vanhemmalla puoli kolme (paitsi keskiviikkoisin jo 13.20). Välitunteja on kaksi. Molempien kuuluu lukea läksynä 20 min. + muut läksyt. Vanhemman läksytavoite on jonkin lähteen mukaan 50 min. päivässä. Niin, mä vain ajattelin, että se voisi lohduttaa sun koululaisia, jos saarnaisit heille, kuinka muilla on asiat huonommin. Siis ei tietenkään lohduta, ne sanoo et mitä välii? ;)

Paranemista sitkeästä flunssasta!