tiistai 26. elokuuta 2014

Jaa ja nauti

Näin näiden päivien kuuluisikin kulkea.
Aamulla lapsi kouluun, sen jälkeen ystävän kanssa KAKSI kierrosta pururadalla, kauppaan ja vielä kirpputorilla. Kotona käväisin sen verran, että eittiön ehdin siivota ja sitten pitikin jo hakea lapsi koulusta.
Täydellinen aamupäivä.

Illalla miehellä alkoi pilates, mikä on oikeasti mun mielestä mahtavaa. Vakavasti kyllä ohjeistin, että pilateksen jälkeen miesten kuuluu äristä ja murista sillai grääh-tyyliin ja murahdella "nyt kotiin juomaan kaljaa ja ehkä kouraisemaan vaimoa takapuolesta".

Vastaavasti kaiketi, mun pitäis mennä johonkin rankkaan salitreeniin, jossa käyttäisin painonnostovyötä ja sit visertelisin jotain pinkistä kynsilakasta ja hileluomiväristä.

Mä olen edelleenkin älyttömän taidokkaasti ollut käyttämättä rahaa. Muuhun kuin ruokaan. Olen niin ylpeä itsestäni.
Luin jostain lehdestä juttua säästämisestä ja sijoittamisesta ja ja. Siinä joku talous/sijoitusneuvoja sanoi että yleisin kysymys, minkä naiset kysyy on "kauan mun pitää säästää ennenkuin saan taas käyttää rahaa".  Niin tunnistan tuon. Aina jonkun aikaa saan kicksejä taloudellisuudesta, mutta sitten hops vaan, käytän kauheasti rahaa vaikka vaatteisiin. Kun kerran niin kiltisti säästin.
 Mun tän hetken projekti kestää kyllä vuoden loppuun. Vähintään. Aina paasaan veroprosenttien tarkistamisesta, blaa blaa, ja sit itse mokaan PAHASTI. Veroprossa loppuvuoden suuren suuri. Yyh!

Ruokalistaakaan en ole saanut tehtyä. Ja aina vaan kaikki ruoat typeriä. Tänään kaverin kanssa kierreltiin Lidliä ja yhtään mitään ruokia en keksinyt. Muistelin listaa ja tuijottelin tiskejä, mutta en keksinyt mitään siedettävää. (Lopputulos kalakeitto)

Kaveri ehdottelee kurkumaseitiä ja inkiväärikanaa ja vaikka mitä. Hyvältä kuulostaa, mutta pahoin pelkään et lapset sanoo yök en syö. (Jos olisin tosi hyvä äiti, niin meillä syötäisiin mitä eteen laitettaisiin. Tai itkettäis ja syötäis. Ja pyydettäis lisää.)


Ei kommentteja: