keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Ostoslakkoon?

Kuulin eilen, että mun suosikkihahmo Anna Perho on loppuvuoden ostoslakossa. Ei osta yhtään vaatetta. Mua alkoi tänään laskupinoa laskellessa kiehtoa sama ajatus. Entä jos ei ostais? Kauhea ajatus, kun ottaa huomioon, et mulla on noin yhdet istuvat farkut ja jokuset pikkasen liian isot. Paitoja nyt riittää kyllä. Mitä jos tekisin sellaisen lakon, etten osta UUSIA vaatteita koko vuonna? Eihän se olisi huijaamista? Se olisi ekologista ja tosi säästäväistä, eikös. Varsinkin jos en osta vaatteita vastalöytämästäni Fb ryhmästä, jossa myydään vain laadukkaista merkkivaatteita. Kaikki n. satasen.

Mun täytyy vakavasti miettiä tätä.

Äsken kävin huutonetissä. Hain hakusanalla "kenkiä koko 40". Pilvin pimein osumia. Hmmmm...

Olen ollut tänään poikkeuksellisen aikaansaava. Siivosin kodinhoitohuoneen todella siistiksi, mikä on multa harvinainen teko. Poikien vaatekaapit on vihdoin täynnä vaatteita, kun ei loju puhdas pyykkikasassa myttynä.

Mies tulee kohta kotiin. Se varmaan erehtyy osoitteesta.

1 kommentti:

Taru kirjoitti...

Toi on niin hieno ajatus, että munkin tekisi mieli....mutta tunnen itseni ja en vaan pystyis, materialisti mikä materialisti. Jos voin jollain lohduttautua niin sillä, että ostan paljon huuto.netistä ja kirppureillakin käyn. Muutenkin kierrätän.

Pöh - ja silti tiedän että voisin tsempata ja olla paljon ekologisempi!