tiistai 1. huhtikuuta 2014

Eroja pukkaa

Aamulla kuuntelin Aallon Dynastiaa ja kuulin musertavia uutisia. Perho&co kertoi avioerouutisen, joka järisytti niitä enemmän kuin Gwynethin ero. Jäin kuunteleen et mitä nyt muka. Ja kyllä, musertavaa se oli. Avokadopariskunta eroaa. Mihin voi elämässä enää luottaa? Eikö kukaan noista symppispareista voi pysyä yhdessä? Miksi symppisparit eroaa ja idioottipariskunnat ei? (vastaus on taas se vanha, parien elämän tuntee vain parit itse)
Mutta nyyh silti!

Ihan kokonaan keskittyminen herpaantuu, ei voi ajatella enää muuta.

Ajattelusta tuli mieleen ajattelu. Makasin aamulla hammaslääkärissä ja viihdytin itseäni iloisilla ajatuksilla. Ajatus kuului: kun lokakuussa olin täällä viisaudenhampaan poistossa, painoin 11 kiloa enemmän kuin nyt.
 Viisaudenhammasta saan kiittää elämäntaparemontistani. Särkyä oli niin paljon, etten voinut syödä karkkia. Ja kun en voinut syödä karkkia, vierotuin makeasta ja oli helpompi vähentää. Tässä olen nyt!

Eilen teki mieli ostaa jotain herkkua illaksi, mutta en ostanut. Sen sijaan tein pari Croque monsieur leipää. Pienempi paha? Ja niin herkullista. Esikoinen kadehti mun iltapalaa niin paljon, että itse teki aamiaiseksi samaa kamaa. Olen niin iloinen, et poikia kiinnostaa keittiötouhut.






3 kommenttia:

Leonida kirjoitti...

Minä olin myös yllättynyt Safkaa-pariskunnan erosta. Vaikka jotkut ilkeäkieliset jo kommentoivat jossain Iltalehden tms. sivuilla, että hienostunut kokkimies ja moukka vaimo eivät todellakaan sopineet yhteen. Eipä näistä erojen taustoista kuitenkaan kukaan muu tiedä kuin asianosaiset itse.

Hyvä 11 kg kevyempi sinä! Eipäs sitä koskaan tiedä, milloin vitsaus osoittautuu siunaukseksi!

Taru kirjoitti...

Mä en ollut yllättynyt avokadopariskunnan erosta, musta ne olivat jotenkin epäsuhtainen pari. Kerran jossain haastatteluohjelmassa sitä paria haastateltiin ja se mies jotenkin jyräsi sitä naista...siis omasta mielestäni...ja mähän oon kaikkitietävä heh ;)

JOnna kirjoitti...

Haaste, haaste, mun blogissa on sulle haaste :) Käy hakemassa jos tuntuu että haluat tulla haastetuksi ;)