keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Bikineistä ja litteistä vatsoista

Elämä voittaa ja ihan ihan kohta mä voin alkaa keskittymään elämän muihinkin puoliin kuin hammassärkyyn. Mainittakoon vielä se, että mieluummin synnyttäisin, kuin eläisin tällaisen säryn kanssa.

Aamulla osasin hetkellisesti olla jopa positiivinen. Näin vahingossa itseni peilistä farkuissa, mutta paidatta ja pysähdyin. Mulla on tavallisen ihmisen vatsa. TAVALLISEN!
Menin ystävälle ja sanoin että pakko näyttää sullekin, vaikka ehkä hieman mautonta. Sit yhdessä päiviteltiin muutosta. Jotta menisi vielä häiriintyneemmäksi, niin kiskoin farkut polviin ja sit tutkailtiin reisiä, että kyllä, on ne ehkä hieman tiivistyneet, vaikka aikas roikkuvat ovatkin.
Mut haloo, ihan varmasti tollasia kohtauksia ei ole edes pahimmissa sit comeissa. Terkkuja vaan mun kummasta elämästä.

Lupaan olla ottamatta kuvia mun reisistä, en laita niitä tänne.

Eilen huomasin sadannen kerran esikoiseni olevan mua parempi ja kypsempi ihminen. Otin keskimmäisen kanssa railakkaasti yhteen ja se painui ovet paukkuen omaan huoneeseen. Myöhemmin se jupisi esikoiselle äidin kamaluudesta. Kuulin kun esikko hiljaa kuiskasi äidin kipeä hammas...supi supi... huomenna poistetaan hammas...pelottaa....supi supi... kannata äitiä ärsyttää.

Kävin halaamassa esikkoa ja nöyrästi pyysin keskimmäiseltä anteeksi. Sanoin et joo sattuu ja joo pelottaa. Poika on itku silmässä et mikset sä sanonut mitään ja on multakin poistettu hammas ja luuletko et mua ei pelottanut.

Voi mun rakkaat! Ne on niin mun elämäni parhaat asiat!

Katsoin muuten Jutan superdiettiä tänään kärvistellessäni. Siinä oli 120 kiloinen nainen, joka haluaa Bikini fitnekseen tulevaisuudessa. Ennen sitä siis kuuria, treeniä, silikonit ja ties mitä. Niin vatsanahan kiristys. Siinä mainittiin että vatsanahan kiristys sitten vaan estää lapsen hankkimisen. (en tiennyt) Likka sanoi, et jos mä kerran vaivalla saan kroppani hyvään kuntoon, niin en kai mä sitä lapsia hankkimalla pilais.
 Niin on arvot kohdallaan toteaa tämä roikkuvanahkainen, mutta todella onnellinen nainen! (ja silti, ei niitä lapsia tarvitse hankkia)

Sit mikä kumma juttu tää villitys bikini fitnekseen on, tavallisilla ylipainoisilla, ei niin nuorilla-naisilla? Musta on ihanaa et ihmiset hurahtaa terveyteen ja urheiluun jne. mutta bikini fitness on kyllä epäterveen elämän alku. (Kohta mäkin hurahdan, aina kun vannon etten, niin sitten...)

4 kommenttia:

kamomilla kirjoitti...

Joo, parempi varmaan ettei lähde vannomaan...kohta alat kuitenkin hamuta kohti bikini fitness-lavoja korkkareissa.;)

Mulla on ihan sama juttu. Mieluummin synnytän kuin kärvistelen selkäkivuissa. Kuulostaa hassulta, mutta niin se on.

Tsemppiä sulle! Sulla on huima kutistusvauhti!

Anonyymi kirjoitti...

Katsoin itse saman ohjelman.
Laihduttajahan selitti kommentin jälkeen, etteivät he miehensä kanssa halua lapsia. Eli perimmäinen syy ei varmasti ole kropan pilalle meneminen vaan ihan vaan valinta, jonka ovat tehneet.

P kirjoitti...

Kohdataanko Kamomilla samoilla lavoilla? :)

Anonyymi, olet ihan oikeassa. Se sanoi ettei halua lapsia ylipäätään. Mä vaan takerrun siihen ärsyttävään "en pilaa kroppaani raskaudella" juttuun. :)

Mut sikana ihailen tyyppiä, niin paljon tekee duunia.

Tuula kirjoitti...

Mä en kyllä mitenkään ihannoi tota fitness-urheilua. Aikanaan oli lähellä, etten itse hurahtanut siihen. Se viimeinen este tais olla se, etten olis kestänyt sitä dieetti-vaihetta (hahhah, olen herkkujen orja :D ). Mun mielestä on tervettä, että huolehtii itsestään, liikkuu ja syö terveellisesti. Mutta jos elämä on pelkkää peiliintuijotusta, dieettiä, kalorien orjallista laskemista, oman navan ympärillä pyörimistä ja oman ulkonäön ihannointia, niin voi tsiisus.