torstai 6. maaliskuuta 2014

Älykköteemalla mennään

Mä pyysin edellisen postauksen kommenttiosastolla Kinttupolkujen Marikalta hieman älykköteemaa laihdutukseen. Marika ei taaskaan pettänyt.

"kapeampien reisien kaipuu on patriarkaalisen diskurssin feministinen konstruktio ja se kuvastaa
 postmodernin identiteetin pakoa subjektistaan. ja sit aina vahva argumentti: historia on tullut loppuunsa ja
yhteiskunnallisessa politiikassa eletään siirtymää suurten kertomusten ajasta kohti jälkimodernia pirstaleisuutta.
 sit pitäis johonkin vielä tunkea toi eksistentiaalinen. odotas, joo... se kaikki voi aiheuttaa eksistentiaalista
ahdistusta"

Ton on pakko pitää paikkansa, koska en ymmärtänyt siitä sanaakaan. Eksistentiaalisen ahdistuksen ainoastaan.

Eilen keskimmäinen poti jälkimmäistä. No ei vainenkaan, se vaan pimahti koulussa. Terkkari soitti mulle, koska
poika oli pitkään hänen luonaan rauhoittumassa. Opettaja meilas. Hän on NIIN huolissaan.
Pelkäsin pahinta kun odottelin poikaa koulusta. Kotiin saapui iloisesti hekotteleva lapsi. "Hieman ragesin
koulussa.
 Kaveri voi todistaa. Olin ihan seko, vai mitä x"?


Huoh, sellaista meillä.

Tänään olen ollut taas kaverilla kahvittelemassa ja puhumassa urheilusta. (sekin kiinteyttää) Toivon pääseväni
 lenksulle, mutta ei taida olla mahdollista. Mies tulee kotiin vasta lauantaina, eikä hu ip, kuten piti. "Varasin
 vahingossa väärän lennon, kun puhuin sun kanssa samaan aikaan puhelimesa, kun varailin lentoa": Mun syytä
 siis. EI saa puhua puhelimessa. Täys radiohiljaisuus pitää olla, ettei ihmiset sekoile.

Lauantaina ohjelmassa kauppaa, ristiäisiä ja säbää. Sinne menee koko päivä niin että olemme eri paikoissa
koko ajan. Saako valittaa?

3 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Kai tää sun sporttipostausten lukeminenkin kiinteyttää..? (Pakko sen on, koska en pääse urheilemaan vähään aikaan - saamarin flunssa!)
Sä oot tosi energinen ja pirtsakka, vau :) Voidaanhan me silti treffata skoolaillen eikä juoksutrikoissa?

P kirjoitti...

Treffailuihin sopisi paljettitrikoot! Jotain hempukkaa!

marikan polut kirjoitti...

Mä en kyllä itekään ymmärrä tota mun statementtia...

mun mielestä P:n blogin lukeminen kiinteyttää, ehdottomasti!
Ärtsy ja raivo kiinteytyvät ja kutistuvat olemattomiin ja tulee hyvälle ja hersyileväiselle tuulelle.