perjantai 28. helmikuuta 2014

Milffit trikoissa

Niin sain hauskan pinnauksen (siis pinterest kuvan) ystävältäni. MILF eli mom in love with fitness. Toi on niin totta. Koko viikko on ollut kuntoilun hurmosta. Maanantaina "salitreeni" kaverin ullakolla. Illalla kävelyä. Tiistaina kävelyä. Keskiviikkona ensin Elisan kanssa 45 minuuttia reipasta kävelyä ja illalla toisen ystävän kanssa INTERVALLILENKKI. Se oli sellainen vauhdin juhlahetki, että taivas. Minä jaksoin pystyin ja kykenin. Paiskattiin femmoja kesken lenkin. (kyllä)
Eilen tehtiin taas kunnon voimailutreeni kaverin ullakolla ja tänään samassa kohteessa pilatesta. Varsinaiset milffit. (Muistinko kertoa, että bileiltana junassa pari nuorta heppua mainitsi mut milffiksi. Olin kuin en olis kuullut.)

Ja jee, viikonloppu tulossa ja ehtiihän tässä tekemään vaikka mitä vielä.

Jotenkin huikean iloinen reipas ja voimakas olo. Vahva usko, että mun elämästä on tulossa täydellinen taideteos. (mistä mä nää juttuni revin)

Mulla on huikean mahtavia ystäviä ja kerrassaan kelpo perhe. (Mitä nyt miehelle traagisena ilmoitin, että aion elää kuin häntä ei olisi olemassakaan, ja sit jos hän onkin kotona, niin sehän on vain bonusta. Tätä mä en edes tarkoittanut pahalla syyttävästi. Lähinnä tarkoitan sitä, että koska koskaan en tiedä milloin hän on paikalla ja milloin ei, suunnitelen tekemiseni sen mukaan että ei ole kotona. Teen mitä teen ja varailen lapsen vahtia tarpeen tullen.)

Iloa tuo sekin, että muistin olleeni vuosi sitten tähän aikaan sairaalassa kystaleikkauksessa. Onneksi nyt olen terveenä kotona.
Huomenna rakas hassu kuopus täyttää 7v ja sunnuntainan kekkeröidään. Huomenna kekkeröidään oman perheen kesken, koska tadaa, mies lähtee pekingiin eikä ole sunnuntain juhlissa paikalla.
Hirmuisesti juhlia koko ajan. Seuraavana launtaina olisi ristiäiset ja saan käyttää toista uutta mekkoani. (Onko vaatteet mulle nykyään hieman tärkeitä? Mistä tuli mieleen.... Tilasin itselleni elämäni ekat juoksutrikoot. En ole koskaan kuvitellut sellaista vaatetta itselleni.)

Hyvä hyvä mieli!

1 kommentti:

Taru kirjoitti...

Täällä myös hyvä mieli! Ihania kekkereitä ja jatka tota mitä nyt teet, se sopii sulle!

26.4. sit bailabaila!