maanantai 17. helmikuuta 2014

Löytöjä

Mulla oli eilen tärkeä asia, mutta näemmä jäin vain vouhottamaan auton huollosta.
Mä hurahdin Huutonettiin. Ensinhän mä huusin sieltä itselleni sen mahtavan paljettijakun, jossa aion kesällä pyöriä vaikka torikahveilla, ihan vain siltä varalta, jos Trinny ja Susannah bongaa suomessakin taviksia. "Onpas täällä nuhjuista väkeä, ei mutta näenkö minä paljettijakun, siis kyllä jotkut osaa kopioida meitä". (Ei varmaan tarvitse hymiötä käyttää, eihän)

Mutta siitä huutiksesta. Tällä viikolla sieltä tulee mulle Espritin tunika, Espritin käyttämättömät farkut (paineet mahtua. Kävelylle kävelylle, treeniä) ja Hilfigerin laukun. Yhteensä 25e. Kunka hyvälle tuulelle löydöistä tuleekaan.
Kauhean kätsä tapa hankkia uusia (pienempiä) vaatteita. 


Kunhan kamera tulee takaisin kotiin, niin otan kuvia mun uudesta elämästä. (Kyllä uusien vaatteiden hankkimista voi kutsua uudeksi elämäksi, jos on yhtä pinnallinen kuin minä. Hymiö tähänkin)

Kävelyteillä on paikoitellen jo aika epäliukasta. Uskallankohan kokeilla lenkkeilyä? Mistä tuli mieleen, et pitäisi hankkia uusia (pienempiä) urheiluvaatteita. Huutis?




















2 kommenttia:

Helmi Nainen kirjoitti...

Hyviä löytöjä teit, hyvääääää!

Taru kirjoitti...

Hyvä tyttö!