sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Melkein vaatepostaus

Olin niin pitkään haikaillut kuvassa olevaa lapsellista paljettikoirapaitaa, että alesta se oli ostettava. Ainoa lipsuminen mun ostoslakossa. Kauhea määrä lakkoja mulla muuten. Ostolakko, huutamislakko, herkutteluöverilakko, valituslakko... On varmasti myös koti siistiksi ja kuntoon-lakko, koska niin pahan näköistä meillä on. Laihdutuslehtiä lukemalla olen oppinut, että kun muutaman kilon laihtuu, niin tulee ylimääräsitä energiaa, jonka haluaa käyttää mm.kaappien siivoamiseen. Sitä odotellessa.
Sanoinko jo, että 4,1 kiloa pitäisi pudottaa hiihtolomaan mennessä?





9 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Ihana ihana kuva ja ihana paita...mäkin olen hipelöinyt tota paitaa Lindexillä!

kamomilla kirjoitti...

Itse olen huomannut päinvastoin. Kaapit kannattaa siivota ennen sitä painonpudotusta.;)

Kun tekee raivauksia ja siivouksia kappeihin on ainakin ne tunnit pois ruokakaapeilta. Siivousurakat kuluttavat mukavavasti energiaa ja toisaalta tuovat sitten virtaa koko kroppaan ja mieleen ponnistuksesta ja siististä kodista.

Aion muuten ihan kohta siivota keittiön kappeja (herkkukätkölöydöt mielessä...) ja sitten suuntaan kuopuksen huoneeseen aikoen käydä läpi kaikki hyllyt, lokerot ja laatikot. Järjestelen kaikille tavaroille omat paikat. On nimittäin sellainen projekti, jota olen tuumannut koko syksyn.

Tsemppiä kaikkiin lakkoihisi! ;)

JOnna kirjoitti...

Mä katsoin heti paitaa ennenkuin edes luin tekstiä, että ihana. Mäkin haluan!

Mulla on raivauspakko(mielle). Se alkoi ihan yhtäkkiä, pitkästä aikaa. Ennen se oli mulla useammin. Muutkin pakot vois mulle tulla kyllä.

Toi Kamomillan kommentti sai mut kyllä kalpenemaan. Mä en uskalla kuopuksen huoneeseen mennä tota tekemään. Se on ainoa huone jossa mulla ei ole mitään mahdollisuutta selvitä voittajana, neiti nimittäin on keräilijä isolla K:lla ja mä olen päättänyt vaan ymmärtää sitä... huh! :)

P kirjoitti...

Elisa, ihana (hassu) paita, mutta missä se ihana kuva on? hassu!

Kamomilla, kalpenen ihailusta minä. Raivausta ja vielä lapsen huoneen? Huh!

JOnna, hienoa et ymmärrät ihanista paidoista ;) Mulla olis raivauspakkomielle päässäni, mutta ajatuksista tekoihin on liian iso askel. Mä en tajua miksi ahdistun ja uuvun ajatuksestakin.
Ihanaa että ymmärrät lastasi. Mä en omiani :)

Muusa Liinpaa kirjoitti...

Kiva paita! Mä katson tota kuvaa susta enkä ymmärrä miks sun pitää laihduttaa? Näytän hyvältä, ainakin mun mielestä :)

P kirjoitti...

Yksis, sä olet kyllä ihana :) Superkiva! Onnistuit naurattamaankin. "Näytän hyvältä" No niin näytät!
Mä olen hyvin leveälanteista ja paksujalkaista tyyppiä, on varaa kutistua. Hyväksyn kyllä itseni jo ja tajuan ettei musta langanlaihaa saa, en edes haaveile siitä. Mutta painan plus 80 kg kuitenkin...

Petriina kirjoitti...

Mä kans kation, että rouva näyttää niin sutjakalta ! :))

Sun juttuja on aina kiva lukea. Mä vaan käyn nykyään Blogistaniassa liian harvoin. En kerkee, kun on tuota oikeaakin elämää.

Hyvää tätä vuotta !

Petriina kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Petriina kirjoitti...

Poistin tuplat. :)