perjantai 30. elokuuta 2013

Kielen päällä

Tiedättekö te sen tunteen, kun on ihan "kielen päällä" joku mahtava idea tai keksintö tai ajatus. Mulla on se olo. Illalla kävin ystäväni kanssa pienellä kävelylenkillä (siis tarkoitus oli mennä pienelle rauhalliselle lenkille, kaveri oli kipeä ja mun piti hakea esikko treeneistä, mutta tapamme mukaan eksyttiin metsään ja sit saatiikin aika haipakkaa tulla kotiin. Lenkki tunnin ja vartin tehotreeni) ja siellä lenkillä kaveri kertoi kuinka opettelee unelmoimaan epärealistisesti. Ettei jarruttele ja sano "ei kuitenkaan onnistu". Mulle tuli olo, et ihan kohta keksin jotain huikeaa.... En kyllä tiedä mitä. En suunnittele työpaikanvaihdosta tai uutta kotia... Mutta JOTAIN!
Yksi jotain on se, että nyt pitää saada ryhtiä taas painonpudotukseen. Onko viisi kiloa muka niin vaikea urakka, että siihen ei pystyisi? Ei ole!
Eilen muuten sen pikkulenkin jälkeen pääsin saunaan. Saunan jälkeen tunsin itseni tosi väsyneeksi ja menin sohvalle peiton alle ja nukahdin joskus yhdeksän jälkeen jo. Enkä syönyt mitään koko iltana. Kaveri totes, että mulle saattais sopia pätkäpaasto muodossa iltakuudenjälkeeneiruokaa. Olen miettinyt tota pätkäpaastoa itsekin. Mun ongelma on tahdonvoiman puute. Mut eiköhän yhden päivän pärjäis vähemmällä jos tietäis et seuraavana päivänä saa syödä taas.

Eniten innoissani olen siitä, et käyn taas salilla jumpassa. Kahdesti viikossa olen kiinteytysjumpassa käynyt ja se on ihanaa. Toki toivon et useamminkin ehtisin, mutta kaksi kertaakin on ihan hyvä kun vertaa kesän nollaan.

Tällä viikolla olen lukenut kauheasti lehtiä ja jokaisessa on ollut jotain, mistä haluan puhua. Täytyy kasata lehdet eteen ja kommentoida niitä täällä, ehtiessäni.

Iloa lauantaihin kaikille!

2 kommenttia:

Helmi Nainen kirjoitti...

Tsemppiä kilojen karistukseen! Se, että yrittää, on jo PALJON!! Nimim. siinä suhteessa luuseripa**a

Taru kirjoitti...

Mä niin odotan kun se pulpahtaa kielen päältä. :)